3 Tips til at få succes med dine facebook annoncer!

Facebook er ikke bare et sociale medier til at interagere med dine venner. Det er et vigtigt redskab til at øge rentabiliteten af din virksomhed og blive synlig overfor din målgruppe, Facebook er et vigtigt værktøj til dig der gerne vil ramme din målgruppe med stor præcision.

1. Opret forskellige udgaver af samme annonce

Når du planlægger at skrive en annonce på Facebook, kan du ikke forvente forskellige grupper af mennesker til at reagere på det på samme måde. Så du skal gøre to opgaver for en enkelt annonce – oprette forskellige ad sæt eller de måder, hvorpå du vil spore dine publikum mod hvert sæt og skabe segmenter af dit publikum. Opret f.eks sæt som digital markedsføring, AdWords, Facebook Marketing, online annoncering og mere. Nu bedømme publikum baseret på deres reaktioner over for disse sæt, så du kan optimere dine annoncer baseret på brugernes præferencer.

2. Undersøg adfærdsmønstre

Du bør forstå, hvordan en bruger normalt gør indkøb online. Gøre nogle forskning på online købsadfærd at forstå, hvis de går gennem nogle andre steder at gøre deres beslutninger, en internet platform, som de bruger til at oprette forbindelse til Facebook, at spilplatforme, som de bruger kommer til at kende de annoncer, og flere. Når du kender deres kilder til reference, bliver det nemt for dig at placere dine annoncer med succes på en måde, at de får mærkbar ved din målgruppe.

3. Opsæt konverteringssporing og pixels

Når du opretter konvertering koder og pixels, vil du være i stand til at spore effektiviteten og succes for dine Facebook-annoncer. Ved hjælp af disse, vil du vide, hvor mange mennesker besøgte din annonce og logget af få sekunder, hvor mange tog indsats for at gå gennem dine annoncer, hvor mange af dem tilføjede produktet til deres indkøbsvogn og derefter logget ud og endelig hvordan mange af dem har foretaget et køb, i sidste ende. Disse indstillinger måler omregningskurserne for brugere, da de går fra bare at kigge på annoncen for at gøre en aftale.


Skriv et svar