Sådan får du lokal presse til din lille virksomhed

Leder du efter gode måder at reklamere din lokale virksomhed? Vi har et par forslag til hvordan du kan få dit budskab ud og få lokal presse, læs med her.

Offline reklame virker endnu

Udstationering en farverig annonce i et magasin annoncer, der understøtter lokale virksomheder vil holde din annonce på sofabordet i mange lokale hjem, hvor avisen er smidt væk. Du får mere, fordi folk holder bladet, så de kan tjekke tilbage for bestemte annoncer, ofte.

Forøg ROI med offline reklame

Jo oftere dine annoncer bliver set på tryk, jo mere sandsynligt dine kunder vil afhente telefonen eller stoppe ved din butik. Sørg de annoncer, du placerer i udskrive dokumenter er meget synlige og aktivt vises mere end én gang. (Avis læsere, læse den og kaste den. Magazine læsere samle den op igen og igen.)

Køb flere annoncer og spar penge

Lejlighedsvis, købe eller placere to annoncer i en publikation. Gør en mere synlig end den anden med god grafik, og giver en en punch med ægte kopi – formuleret til at minde din kunde, at du er den bedste deal i byen. Se hvilken fungerer bedst, og gøre den pågældende annonce oftere.

Hvor læser og befinder dine kunder sig?

De mest magtfulde ad grafik med billeder af de virksomhedsejere. Langt den mest effektive annoncer i print, er dem, der omfatter et foto af virksomhedsejeren, placeringen, og angivelse af, hvad virksomheden handler om. Sørg for at din printannonce indeholder ord til at få fat i læserens opmærksomhed, hvis billederne er ikke selvforklarende. Se mere her og her.


Skriv et svar